Att se fram emot.

 

Det är en ynnest.
Att få drömma.
Att ha små godbitar, praliner att se fram emot.
Att inte bara ha vardag hela tiden.
Vardagen kan absolut vara mysig, innebära många små fina stunder - absolut är det så.
Det blir ju ofta vad vi gör det till, det här livet.
 
Men ändå...
Att få drömma, se fram emot lite extra sol, extra ledig, extra sköna dagar.
Men Pärlan i mitt liv.
Och med alla godingar i familjen.
Blandningen, mixen är också en ynnest.
Skönt med egentid, vuxentid ibland.
Att kunna prata om våra grejer, utan att bli avbrutna.
Våra tankar, drömmar, funderingar.
Barnen kan behöva ledigt från oss också ju...:-)
 
Snart ska mannen iväg på en minitripp, bara han och jag.
Längtar mycket dit.
Till Alicante.
Till att ladda upp,
Få tid för varann, för sköna promenader, stilla måltider, njutande ett glas rödtjut...
Få sova ut på morgonen, men ändå ta tillvara timmarna.
Ingen stress.
 
Underbart!!
Jo, jag är bortskämd.
Som en prinsessa.
Så är det ju helt klart.
Jag är oerhört tacksam till allt jag får uppleva, till alla dagar som är sköna dagar.
LOVE!!!!!
 
♥♥♥
 
Johanna

Kommentarer:

1 Eva:

skriven

Du är en mycket klok och ödmjuk prinsessa.

2 Johanna:

skriven

Fina du! Du värmer❤

Kommentera här: