Stort kaffebehov & en Pärla





Läser vänners uppdateringar på Facebook och konstaterar att något kosmiskt hänt i natt, som gjort att fler än jag idag är lite kinkiga av sömnbrist.
Skumt.
Började dagen med 1½ mugg kaffe, men ännu har den effekten inte slagit till.
Ska ta en till om en stund när jag ska ner till jobbet, är hemma och läser vårdvetenskap annars, men det är driftstopp i journalsystemet i helgen så det blir till att starta upp läskopior och fixa lite så att alla kommer in i det de ska.
Blir bra det.

Först ska jag klippa mig, ser ut som en hippie för tillfället:-)
Och vårdvetenskapsläsning ska det bli...efter mer kaffe och med musik.
Ja, det blir nog bra till slut!

Ser fram emot ikväll i goda vänners lag, god mat och mys.
Helgen ska firas med min Pärla som fyller år.
Ser jag också fram emot, att få rå om lite extra♥.
Ni anar inte hur värd han är det, eller jo - det kanske ni gör?
Han är den bästa.
Tog mig verkligen med storm för 1½ år sen - tiden flyger iväg.
Det roliga är att jag är lika förälskad som då vi möttes.
Eller kanske ännu mer nu.
Du är verkligen mannen i mitt liv, finaste Patrik!!! Tjoho!

God fredag till er alla.
En stor o varm kram till dig som behöver.
Försök njut i det fina vädret som utlovats.
Och av en god matbit, musik och goda ord i en bok.

Det finns en sol bakom molnen.

/Johanna

Kommentarer:

1 Eva:

skriven

Vad är det för fel att se ut som en hippie? Det gör jag ju jämt :)

2 Mamma Johanna:

skriven

Haha, du e ju för söt Eva!

Kommentera här: