Tantvarning...:-)?



Det var lite rugguggleväder i morse minsann:-)
Snygg som en nyponros är man när man promenixar, haha!

Ändå skönt att klämma in sig i mycket kläder, raggisar i skorna och känna luften mot ansiktet och vakna till lite med SR Kronoberg i öronen.
Jo, det är sant.
Att det är skönt, och att jag lyssnar på den kanal på radion som jag liksom inte trodde att jag skulle börja lyssna på för några år sen - men det finns väldigt många sköna program, lagom tempo, varierad musik och jag blir inte stressad av hysteri-idén att det måste pratas så fort det nånsin är möjligt, att det ska skojas på andras bekostnad och att musiken går i repris timme efter timme. Ibland är det också skönt, men mindre och mindre skönt faktiskt.
Har ni lyssnat på melodikrysset? Brukar vara riktit bra utom Bra vibrationer på tyska.....?!
Eller Lotta Bromé?
Riktigt najs!
Kalla mig gärna Tant. Med stort T.
Jag trivs med det:-)!

Varierad dag, med IT-möte, examinationssamtal, funderingar över lite olika saker...
En god dag.

Väl hemma hade min dotter bäddat min säng så fint, det är väldigt skönt!
Chili con carnen är i magen.
Espresson ska snart ta samma väg,
ska först ta itu med lite strykning medan jag kollar på goa sjukhusprogram på TvFakta. Det ni!

En kram till er.
Och en extra till dig som behöver en sån.
Det finns en sol bakom molnen.

Johanna

Kommentarer:

1 Patrik:

skriven

SSSssccccchnyyyyggg!!!!!

<3!!!

Kommentera här: