Terapi.



Mycket kaffe denna dag, mötesdag och lite planeringsmeck på förmiddagen...
Power Point-fix inför studiebesök från ett sjukhus angående ULVE. Kul!

Kom lagom hem till min lilla mamma i eftermiddag,
där Fridis och hon gjort pepparkakor som jag bara fick nöjet att tjofsa ut klet på.
En del lagom fula och en del ganska söta.
Fri fantasi rådde dock:-) - som ren terapi!!!
Knäckönskning finns just nu...
Har lovat att medverka om hon lyckas leta fram alla ingredienser.
Är inte världssugen men det är ju inte så jobbigt å andra sidan.
Latmasken i mig talar, jag vet!!!

Hög musik med Ängeln i rummet med Laleh.
Det ger lugn.
Energi.
Hopp i en smått galen värld.
Den pumpar verkligen energi, och framtidstro.

Tack.
Det finns en hög med människor som behöver det.
I detta nu.

♥ Johanna

Kommentarer:

1 mille:

skriven

Gud vad fina pepparkakor!!

Mys & Kärlek

2 suz:

skriven

Härlig terapi som blev vackra peppisar, mysigt. Ängeln i rummet, mmmm vilken underbar gammal låt som fått nytt härligt liv med fantastisk sångerska. Love you min vän. Kram å värme till er

Kommentera här: