Iphonetänk, storm och omprioriteringar....!

 






Det verkar som att stormen bedarrat.
In kom solen.
Väldigt skönt att se den utanför mitt fönster.
Igår kändes det som att man skulle vara glad att fönstren satt kvar!
Hoppas på att få hem min älskelse i eftermiddag.
Det verkar så, även om sluttiden kanske ändras utmed vägen beroende på hur det ser ut på spåren.

Är seg som en ökenråtta.
Hostar och har feber, trött i kroppen.
Typ så som halva Sveriges befolkning varit de senaste veckorna?!
Är hemma och kurerar mig idag.
Har inte gjort annant än att slöa i helgen heller!

Funderar över slutbedömningar, iphone-köp och inställt studiebesök...
Det blir inte alltid som man tänkt sig.
Omprioriteringar nödvändiga.
Det finns ett liv i januari också får vi tro, så studiebesöket flyttas.
Telefon finns, så att bashandledarna och jag kan språkas vid.
Det löser sig.

Och abonnemanget till iphone löser sig nog det också:-)
Ska uppgradera mitt mobilabonnemang nästa fredag, och ska då bli med iphone tänker jag.
Då har jag mina nära och kära som kan tipsa och trixa mig...
Tyvärr verkar det finns dåligt med instruktioner till denna telefon,
jag som gillar att grotta ner mig och söka efter små finesser!!

Så, gott folk.
Sköt om er idag!
Solen lyser med sin närvaro.
Bara det!

Johanna



Kommentera här: