Vår!!!!



Det är ju som ovan det ska se ut.
Grönt gräs, ett glas rödtjut, kanske inte ett bildäck men det var liksom så det blev den där dagen på Öland med tält, filt på marken....och tja, helt enkelt ett glas rödvin intill bilen:-)
Kommer inte ens ihåg hur det smakade, men sommar var, vin var där, glada tjejer, semester....
Typ ganska härligt alltså!

Det har ju varit himmelskt väder några dagar, kallt men soligt och absolut gångvänligt...det ger energi att på morgonen dra ner kepan, känna luften i lungorna och kraften i benen...åh, vad jag älskar solen!

Snälla vår, kom tillbaka! Snöovädret utanför fönstret just nu känns så där...inte så himla gästvänligt på nåt sätt efter alla månader tillsammans.

Men shit happens.
Det snöar.
Ok.
Gilla läget.
Jag får helt enkelt vara nöjd att jag är inomhus, med snart ren tvätt, nylagad mat.
Innan dess tror jag minsann att jag skålar för den kommande våren i en liten Ancnoc.
Japp, ta mig tusan så får det bli!
Jag firar också att jag har en underbar älskling som ringt...myser av rösten och bär dig i mitt hjärta♥. Tack!
Haft goda samtal idag, känner att livet idag varit vänligt.
Upplyftande.

Himla skitsnö, fall du ner från himmelen.
I mitt hjärta bor det en stor sol!!
Så det så!

Puss & kram
Johannis

Kommentarer:

1 mille:

skriven

i mitt hjärta finns oxå SOLEN!!!!!!



kram.....

2 Johanna Roth:

skriven

<3!!!

Kommentera här: