Tiden går....fort!

 2006, Dante o jag

 2006 års modell av Frida

 2006 Dennis & Dante

 2008 Dennis



 frida 2006

 2008 Frida & Morfar

 2008 Måmå i pariserhjul

 2008 Taikon:-)

 2008 Johan & Frida

 2009 Floroth

Sitter och konstaterar att helgen gått så otroligt fort...vilket det alltid känns som när det varit mysig, skönt, roligt och härligt!
Fikat med Suz på stan, promenerat runt och kollat affärer, pratat tonårstänk, druckit latte...
Varit på härlig 40-årsfest hos Connie (skrev om henne för ett tag sen...att gamla vänner är som gamla bekväma skor:-))...tillbringat helgen med min älsk och min älskelse, bonusar...på stan, hemma, lagat mat, haft fredagsmys...
Och Tiden har flugit fram!

Kolla in bilderna. Det har gått några år mellan fotona, och det känns som igår men är ett tag sen.
Och jag tänker tacksamt att jag fått vara med om så mycket ändå!
Jag har fått så mycket, mycket lärdomar, mycket njutning, mycket härligt ändå.
Framför allt har jag fått många goa glin i mitt liv - TACK♥ för att ni finns mina kära bonusar!!!!

Njut.
Fånga dagen.
Se till att verkligen leva medan ni kan, det finns så himla mycket att njuta av.
Att finnas till för.
Se solen, känn dofterna och känn att någonstans finns det någon som vill dig väl.
Trots allt.

Kram till dig i söndagskvällen!

Johanna

Kommentarer:

1 Eva:

skriven

Kram tbx, solstråle :)

2 Suzan:

skriven

Tack för skön stund i fredags. Vänskaps påfyllning... love you! Kram

3 Anonym:

skriven

hallå, jag undrar en sak bara & skulle va kul om du ville svara o gärna säga varför, jo jag undrar om vem du gillar mest av nomi & ola, vore kul att se vad folk tycker, tyckte de var passande då båda två ses ikväll på tv! :D svara gärna här: http://robinhoods.se/2011/march/ola-vs-noomi-this-or-that.html#comment

4 Britta:

skriven

Fridis som man minns henne...nu är liten stor...vad är då jag? ;) Hurra för "gamla" Ekenfamiljer som fortsätter att förgylla livet. KRAM till er!

Kommentera här: