Glad i choklad!





Rörd kan man bli ibland.
Så blev det idag, dä rjag satt och beställde läkemedel på jobbet och glodde in i datorn så allt skulle bli rätt...
Då kommer tre av studenterna och undrar om jag har tid en stund.
Klart jag har tid!
Det har jag oftast när studenterna kommer, helt enkelt.
Men idag var det ingen hjälp de ville ha. De ville lämna ett paket och ett kort....:-)

Tack söta, så gulligt!
Jag måste vara en tydlig person som lyckas få tre ypperligt goda mörka chokladkakor - helt i min smak! Undrar om någon av handledarna varit inblandade tro...?
Roligt och uppmuntrande och väldigt mysigt i alla fall.
5 veckor går extremt fort.
PÅ måndag kommer nya studenter, som får lite nedskrivna ord av de som nu slutat. Som uppmuntran, stöd och en liten ömsint spark i häcken inför perioden de ska gå hos oss!

En bra dag.
Igår var jag en fruktansvärt trött människa.
Börjat med allergitabletter i förebyggande syfte, och jag glömmer år till år hur extremt trött man blir.
Längtade efter sängen hela eftermiddagen, orkade ingenting igår kväll....lade mig när Frida lade sig och släckte innan det var mörkt i hennes rum. Somnade nog på två minuter, 8.5 h sömn och ändå kändes det som att jag inte sovit när jag vaknade idag 05.20. Typ förlamande trötthet, fy!
Dock bättre framåt förmiddagen idag, så ikväll ska jag ta tablett - inte på morgonen tänkte jag.
Kanske motar jag bort lite tröttis då?

Dags att snart krypa ner, läsa lite i Lyckan, kärleken och Meningen med livet.
Verkar vara en rätt juste bok.
Som ger inspiration.

Kram
Johanna



Kommentera här: