Semestertider:-)

Tjoho!!!!
Idag ni, gick jag från jobbet med lite lättare steg än vanligt.
Jag har nu 4 veckors semester! Underbara, sköna ledighet!!!
Nu skulle jag önska att regnet drar sig tillbaka en smula och släpper fram den sköna solen lite mer och att gradantalet behagar stiga till en sisådär 22-25 plups:-)
Sol, en bok, en god kaffe....JA tack!

I vilket fall är det ju himmelskt skönt att bara vara ledig.
Känna att jag inte behöver stiga upp 05.20 alla dagar!

Kvällen börjar med förställning där musikallägersdeltagarna ska visa upp vad de lärt sig under 5 intensiva men härliga, vad det verkar i alla fall, dagar. Ska bli kul!!!

Min lilla, stora älskelse drar sen till pappsen i Göteborg för midsommarfirande. Känns alltid tomt när hon lämnar...tomt och konstigt. Tror dock att det är nyttigt för oss båda, att tanka luft och energi på annat håll de stunderna. Hon behöver vara borta från sin tjatiga morsa emellanåt, det säger ju sig själv;p!
På måndag ska vi båda känna att jag har semester, och kan ha lugna morgnar och långfrukostar ett tag. Underbart!

Ha en skön midsommar hörni!

Kram
Johanna

Kommentera här: