Rosa, bus och tända ljus


Guitar Hero-tävlande flickor


Jordgubbsrulltårta till Pärlan♥ (Tack mamma!)




En liten Flisan


Efter en härlig dag igår, med huset fullt av flickor, skratt, bus, äventyrsbad, glass, tacos och korv, bubbelpool och Guitar Hero så följdes den av en konstig natt.
När man tycker att man borde sova som en prinsessa så är det bara oroligt omkring en.
I huvudet, själen eller var man så vill.
Det pockades på, och det pockades på av stillhet.

Så i natten tände jag ljus, satte mig tillrätta med min kärleks goa morgonrock som doftar Patrik och som ger mig en lugn och mysig känsla, slöt mina ögon...
Ett ansikte. Massor av rosa ljus. Kärlek.
Jag önskar så att de energier och den ömhet jag kände fördes över en gnutta till dig.
För att ge dig en känsla av att du är så bra och fin, precis som du är.
Och en strimma hopp av bus, ljus, trygghet, hopp...det behöver nog du mer än vad jag kanske förstår.
Jag finns här, jag har sträckt ut min hand och kan ta din om du vill. Om du vågar.

Tidig morgon för en söndag idag.
Musikalläger hägrar. Hoppas på galet nöjd och glad (förmodligen också astrött) unge när hon kommer hem:-)
Ikväll blir det mindre bus, mer vila.
Tränat ett pass och ska ut och gå.
Hämta luft och frid i själen.

Supa in den tacksamhet jag känner.
Över att jag har det som jag har det.
Och över det min dotter sa häromdagen när vi var ute och gick:
"Mamma, jag hade väldigt bra!! Jag har föräldrar som älskar mig, och andra människor, vänner som jag älskar och som älskar mig".

Kram till Dig.

Johannis

Kommentarer:

1 LINDSHE - svart bälte i shopping! -:

skriven

naaw :D tack så mkt! ;D



jaa, det är bra med långa promenader, men ganska tråkigt :( haha, gillar mer när man svettas mkt! ;D typ DANS! <3333



Kul flickorna ser ut att ha! :D haha

Kommentera här: