Konstig natt!





Det har väl inte varit fullmåne inatt...?
Eller var det några spöken som levde rullan på vår bekostnad typ, som sökte uppmärksamhet utan att lyckas särskilt väl....?

Man kan ju verkligen undra, eftersom varken Fridis eller jag kunde sova efter kvällsbesök med gott grille och söta jordgubbar hos goda vänner?? Eller hade du hällt nåt skojigt i maten, Maria - någon svamp eller så...:-)?!!
Tjugo i två gav jag upp försöken, tände lampan och gav Frida en bok och tog min egen. Efter en stund gick jag upp och gjorde varm honungsmjölk för att lugna våra själar.
Vid tre kändes det som att det var dags för nytt sömnförsök - och vi lyckades!!!
Vaknade av mig själv vid 9 ändå, tog en kaffe, träningskläderna på och musiken i öronen och begav mig av runt vår fina lilla sjö. En underbar morgon!!!!

Just nu går Annika Fehling på itunes, Frida ligger i sängen och fixar ny header, frukosten avklarad och lunch snart på G före Väderleksrep och sen färd till min älsk och hans flickor för övernattning och solmys under morgondagen. Inte helt fel, om ni frågar mig;p!
Har en hostig flicka, det var längesen (tack och lov). Pulmicortdags igen efter nära ett halvårs uppehåll. Hoppas det håller sig så och inte blir värre!!! Det är INTE kul! Är mycket hellre dålig själv än att hon är kass i lungsen! Fast å andra sidan, det ska jag inte heller vara - så det så!

Hoppas ni alla får en skön onsdag!

Kramar
Johanna

Kommentera här: