Vackert i Krokås efter mängder av regn. Ho...

dsc03050 (MMS)

Vackert i Krokås efter mängder av regn. Hos goda vänner, god mat, gott dricka, sköna människor. Tack! På väg med kärleken till sköna ställen, vackert Simrishamn. Att få vara som jag är, finna ro, lust och glädje över små saker- det är en ynnest! Inget självklart att träffa Pärlan med stort P. Mest tur handlar det nog om. Och att resan jag gjorde fick belöning på nåt sätt. Jag hade en del att göra upp med, komma underfund med. Och sen vända det för att få det att landa i mig. Ge mig ro. Trygghet. Kärlek t mig själv och den jag är. Antagligen var det helt enkelt därför som Pärlan kunde komma in i mitt liv. Jag var redo för att möta det finaste jag kunde möta. Tack livet. Pärlan, tack för att du finns och möter livet med mig. <3. Kärlek är vackert. En våg att följa med, värd att vara väldigt aktsam om. Kärlek till dig, du människa. Puss och Carpe diem. Johanna

Kommentera här: