Semesteravslut & livstankar


Tower of London


London Bridge


Utanför Shrek-musikalen


Utanför Tower of London, mannen i mitt liv♥


Jag och fin guide


Camden Market


Pärlan Patrik & jag♥

Efter att ha sovit ut hyfsat efter sen hemkomst i natt, känner jag mig rätt tillfreds.
Har tvättat, packat upp, sorterat, varit en sväng hos paranteserna med en present som tack för all hjälp med husvakteri och för att de finns!!! Gick ner på stan för återväxling av lite pengar, skönt att röra på sig lite ordentligt. Min semester är till enda, och jag har haft det otroligt bra!

Jag har nog aldrig varit så aktiv på en semester som i år, brukar åka runt lite men kanske inte som dessa veckor.
Det har varit underbara veckor, träffat goa människor, och fått njuta mycket av bara tvåsamheten med min Pärla, fått se och uppleva saker i en härlig strid ström!
Sett fantastiskt bra musikaler...här snackar vi verkligen BRA. Inte en sur ton, inte en miss som syns, fantastisk energi och tekniska lösningar, känslor och härlig stämning!

Idag tar jag mig en hemmadag. Med lite pill och ensamtid.
Väldigt skönt faktiskt.
Att ladda batterierna på ännu ett sätt.
Min bok blir mitt sällskap i kväll, när älsk är på festival hos vänner.
Mitt kaffe smakar väldigt bra just nu, efter sallad och lammkorv till lunch/kvällsmat-kombo.

Funderar lite hit och dit.
På min semester, på min längtan efter världens bästaste dotter, på mina vänner, på jobbet...
Livets berg- och dalbana, toppar och dalar som alltid kommer med jämnt flöde.
Tänker så på er som har fått tuffa besked, som brottas med tunga tankar.
Det är ok att gråta, skrika, må kass, att vara i den känslan när det är så det känns.
Rätt var det är kommer det nåt mer positivt förbi och man orkar en stund till.
Fast man tror att man ska gå sönder, lägga sig ner och förintas av allt som känns så finns det små, små saker som ändå gör att man orkar gå ett steg till, en liten bit till - en dag i taget.
Tänker på er. Är ledsen för er skull, och hoppas att ni ska få styrka att orka.
Att orka gå framåt, och att orka se de små stunderna av glädje och kärlek, lycka och skönhet.

Min semester är slut.
Jag är nöjd med mina fyra härliga veckor.
Och faktiskt känns det helt ok att börja jobba på måndag!

Kramar till Dig.

Joey (mitt nya smeknamn som Flisan kläckt. Gillar det:-)

Kommentera här: