God morgon! Steg upp 1 h tidigare än vad s...

God morgon! Steg upp 1 h tidigare än vad som är brukligt inför arbetspass. Å andra sidan så ska jag inte till jobbet utan ska avnjuta sista veckan av min semester. Tiden går väldigt fort! Har jag verkligen redan haft 3 veckors semester?! Har haft en härlig ledighet, och inte gjort någon nytta alls:-)! Första veckan var vi slöa, Fridisen och jag. Njöt av sol och sommar, balkongläsning och Grillat. Mycket skönt! Sthlm har fått besök av 4 hönor och en tupp- det ni;-)! Det var en härlig vecka, liksom förra veckan när vi olika sakta och fort gled genom vårt väldigt vackra land med dess skiftningar. Sköna människor har vi träffat, med olika mål och mening med sina liv. Alla dock måna om att göra livet så bra det går. På sitt sätt. Frågar mig just nu om jag skulle velat gjort nåt mer på semestern, men tänker att livet slutar inte i och med avslutad semester. Det fortsätter med sina skiftningar, sina med- och motgångar. Som livet i stort. Hoppas på att få samla mina kvinnsvänner någon dag över en kaffe eller två och summera vad som hänt senaste veckorna!! Jag ska passa på att njuta sista veckan, insupa livet i London tillsammans med kärleken och mannen i mitt liv. Mycket, mycket härligt! Önskar er en skön vecka, oavsett om ni jobbar eller har semester. I vilket fall finns det sköna saker att göra efter jobbet om dagarna. Det gäller att passa på medan tid är<3. Kärlek o styrka till dig. Kram Johanna

Kommentera här: