Gott!

 









 Firade Bruden

 Vinterbuffé



 Söt Pitbull

Vaknade av mig själv idag, runt kvart i 9 tror jag...så himmelskt skönt!
Gick upp, satte på kaffet, kokade ett ägg och gled ned i sängen med frukost och tidning en stund. Bara för att känna att det är lördag:-)! Gott!
Iklädde mig underställ och termobyxor och tog en promenad runt Trummen i den underbara vädret! Verkligen helt ljuvligt. Gick förbi lägenheterna med södersol vid sjön, och då kände jag hopp! Där satt ett par på sina balkonger i solen mot väggen minsann....!!!

Vi hade en väldigt kul kväll igår, 19 arbetskompisar hemma hos Suz där vi åt god vinterbuffé och tårta, skrattade väldigt mycket och tävlade i musikquiz....där somliga verkligen gick inför reglerna och att vinna;p! Ingen nämnd, ingen glömd! 1 poäng skiljde lagen åt så det var en jämn kamp på liv och död!
Framåt halv 2 låg jag i min säng, nöjd med härlig kväll.
Hoppas att Bruden vi firade var lika nöjd som vi andra - grattis Therese!!

Dags för dusch och lite lunch innan hämtning av övernattad Fridis.
Lite presentinköpsdags idag eftersom hon ska på födelsedagsfest ikväll.

Själv ska jag till min iblandbo, tillika mannen i mitt liv....! Underbart skönt ska det bli♥!

Ha en ljuvlig lördag hörni!

Kram
Kraxande kråkan

(har ett register på 3 toner ungefär...Louis Armstrong-lik...?)

Kommentera här: