Väderlek - demo!



Har lyssnat på vår nu färdiga demo.
Tre låtar har vi spelat in, och Eka har nu mixat de färdiga.
Det är väldigt konstigt att lyssna på sig själv.
Låter jag så?
Hm...tydligen!
Är faktiskt nöjd.
Tycker att det låter som nåt jag kan stå för, vi har verkligen valt låtar med texter som jag älskar och kan ha i mitt hjärta.
Och arrangemangen blev väldigt bra, mycket slit har det verkligen varit i alla fall för min del för att få låtarna sätta sig i knopp och kanske framför allt kropp.
Att göra dem till mina sånger.

Tanken är att en fullängdsCD ska bli färdig efter jul, och som vi ska jobba med under hösten för en god sak.
Projektet Hand i Hand.
Ca 400 000 barn i vårt avlånga land lever med någon typ av missbrukande föräldrar, något vi vill belysa och göra något för dessa barn som bor i vårt län.
Tanken är att skivan tillsammans med goodwillambassadörer ska ge en summa så att barnen i vårt län ska få åka på sommarläger 2012 - kanske något de aldrig skulle få möjligheten till annars.
Det känns bra och kunna vara till nytta, samtidigt som vi får göra det som är det roligaste som finns:-)!!

Mycket lyssnande idag alltså, för att se så att jag inte hakar upp mig någonstans och är missnöjd liksom.
VArit en slö dag annars, med lite mysig fikabesök av Flyboosarna o Mange, sittandes ute i den tropiska värmen.

Snart är det bubbelpoolsdags.
Ännu mer slapp!

IMorgon dags för poolspel i fotboll och veteranbilsrally.
Då blir annat än slött.
Men säkert kul!

Puss på lördagkvällen.

Joey

Kommentera här: