Rally, fika o grill:-)













Vaknade av puss i min nacke, väldigt mycket skönare än mobilväckning vill jag lova:-)!
Dags att ta sig upp, duscha, packa picnickorg för att fara till landet och köra bana med Porschen. Eller Pååårschen, som jag oftast säger...!
Inte min eleganta monsterbil, det är min kärleks kärlek skulle man kunna säga.

Väl där så är det hiskeligt mansdominerat, Frida ochj ag var de enda av kvinnligt kön på denna tillställning.
Vi fick provåka banan en gång, och jag åkte med en andra gång. Fick kittel i magen och gapskratt, och en känsla av att fan, det hade varit kul att lära sig köra!! Bana utan fara för att krocka med något annat fordon.
Tryggt och med kunniga människor som kan ge tips, och en kärlek som tycker att det vore mer än lite skoj:-).
En skön dag blev det, solen kom fram och kaffet var med, tillika grillad kyckling och västerbottenpaj. Inte dumt!!
Älskelsen har tagit en jäkla massa bra bilder också!

Tog en tur genom min gamla hemby, och en fika med min gamla vän Lena som var i byn på besök. Mysigt att se henne och hennes goa familj en stund♥. Tack för kaffet!

Nu åter i min lägenhet med älskelse, kärlek och kompis till Fridis.
Dags för husfest och grill ikväll.
Inte dumt!
Ett glas vin just nu är inte heller dumt.

Pöss!

Johanna

Kommentarer:

1 Elisabeth:

skriven

Vad söt du är!

Kommentera här: