Jag saknar dig

Poster Jag saknar dig (2011)

En tänkvärd film.
En tonårs-igenkännande film medkänslor som poppar upp åt alla håll.
Samtidigt, typ.
Bråkande syskon, föräldra-barngräl, spydigheter i skolmiljö, tonårsförälskelser.
Och en väldig massa kärlek.
En smäll mitt i ansiktet där man sitter,
och har det bra.
De nära och kära som finns kvar.
Framför allt barnen.
Det absolut värsta som kan hända, händer i filmen.
Och det gör ont.
Tror det är bra att påminnas om det ibland.

Ingenting kan tas för givet.
Livet, kärleken är en gåva.
Och vi väljer hur vi hanterar, förvaltar de båda.

Älskade unge, jag är så glad att du finns!
Att du kom just till mig♥.
Du är det absolut bästa som finns.

All kärlek.

/Joey

Kommentarer:

1 Mille:

skriven

Fint skrivet, jag vill också se den filmen....

Kram på dig/Mille

Kommentera här: