En sång



Adolphson & Falk
Ljuset på min väg - ord av tröst och stillhet till dig som behöver. Gör din egen tolkning av texten och ta den till dig på det sätt du bäst behöver det.

Hon besegrar varje motstånd
hon har livet i sin hand
och när stormens vindar viner
tar hon tvivlaren i land
Och där hon går
faller en skugga lätt
finner hon alltid rätt
för varje steg

Genom nattens djupa mörker
är hon ljuset på min väg

Hon befriar mina drömmar
hon betvingar min vision
Hon behärskar mina känslor
genom tankens transmission
och fast jag vet
att steget är svårt  sig
lcokar hon ändå mig
att följa med

Genom nattens djupa mörker
är hon ljuset på min väg

I en värld som kräver styrka
är jag alltför svag ibland
men jag låter inte blicken vända ner
när hon kommer som en främling på en strand

Kram♥
Johanna

Kommentera här: