Meditation


Spotifylåtlistan med Meditationsmusik är för mig en god sak.
Hade den på nu, mediterat en stund och känner mig tårögd, påverkad men lugn i själen.
Saker händer under meditation och lugnet det ger.

Rosa ljus, röda rosor och en svart panter...en värld som utstrålar kärlek, ett stort hjärta på himmelen som ger starka känslor av att älska. Att finnas för mig själv, för mina vänner, för mina nära och kära. Att jag släppt in kärleken i mitt liv, vill den nog säga. Pantern smyger tyst, tar sen i och tar fart med sina muskulösa ben och springer på gräset mot det rosa ljuset och det röda hjärtat♥...

Frid i hjärta, själ och ande.
Jag är stark inom mig.
Inte längre rädd.
Jag vet att jag kan lita på mig själv, mina känslor, mitt inre.
Och att jag är den jag är.
Att det är ok.
Jag är nog en helt ok skapelse som har valt att leva mitt liv på det sätt jag nu lever det.
Valt att se det sköna så långt det går.
Valt att förhålla mig till det som sker, inte att vara ett offer för omständigheterna.

Tack för den känslan.
Tack för den upplevelsen.
Tack för lärdomen, livet!

Ljus till dig. Frid till din själ.

Kramar
Johanna




Kommentera här: