Lördagsslö



Efter kvällsmys med pizza, idol, massage och en hel massa prat har jag sovit som en prinsessa...(jag vet, solly...hårdrockskonserten var ett faktum med en förkyld Johanna intill sig...reklameras till lungsjukas förening vid behov)!

En långmorgon med god äggröra, kaffe och goa barn blev ett par timmar på stan för att fixa ärenden samt en lunch med trevlig gammal lekkamrat till Pärlan. Sen var jag trött igen...
Lade mig efter att bytt lakan i sängarna, och läste ut min senaste bok och fortsatte läsa ny påbörjad bok i badkaret för att vila medan Frida haft Spotify instrumentalt på med sångtexter bredvid för att sjunga helt ljuvligt, underbart läkande för en trött mamma♥!!!

Det får vara en sån här slödag idag, ska fixa lite käk strax och lite efterrätt som Fridis älskar. Ni vet, bär med hacad vit choklad på som får in i ugnen en stund. Serveras med vaniljglass och kaffe of course:-)!
Vi intar soffläge även i kväll, fast med andra TV-program och nästan samma sällskap minus en flicka som är iväg hos kompis. Vila råder, återhämtning är min förhoppning och frisk känsla önskas tills måndag morgon.

Kramar
Joe

Kommentera här: