Laddar...!





Tisdagen har förflutit bättre än väntat.
Jag är piggare än jag väntat mig. Underbart skönt. Varit hos Fridis papps med USB-kabel och snott åt mig en Fridakram (och min obligatoriska tinning-puss) och handlat en sväng på Kvantum...nu är det dator, bad och bok som gäller!

Var på jobbet strax före 7, haft slutbedömningar och examinationer med T4:or idag. Lite tufft, lite roligt, mycket feedback och reflekterande, en hel del spark i baken, lite ny planering för att få ihop livet, för att kunna få någon att knyta ihop säcken och visa framfötterna. Och jag tror att vi nådde en gemensam punkt, där det fanns förståelse för vad vi sett, vad vi tyckte skulle förbättras. Haft reflektion med handledare efter det, gjort schema till sista kullen studenter för terminen också eftersom det blir lite lidande annars nästa vecka...

Då, när jag tar den stora nyinköpta resväskan och åker till solen, värmen, nya upplevelser tillsammans med min älskelse, min Pärla och hans två goa brudar:-) Tjoho! Det är väl då mina krafter ska återkomma och jag ska bli pigg som en mört, eller hur?! Eller kanske det redan är på gång? Aloe vera, C-vitaminer och massor av grönsaker (äter jag förvisso alltid men ändå....)...det är grejer det!

Fått en rapport i vårdvetenskap i min hand i dag, tack Bettan! Ska ta mig an den vid tillfälle, tror att det är en spännande rapport som är skriven av en mycket duktig handledare!

Men nu mina vänner, är det ett sketavarmt bad som gäller med Yacoubians hus i handen.

Stor kram till er, och en särskilt stor till somliga som behöver det väldans väl♥!
Var rädda om er. Det finns sol bakom molnen, jag vet det!

/Johanna

Kommentarer:

1 Suzan:

skriven

Skönt att dagen blev lite bättre än förväntat sjukmässigt(hmm heter det så)...

Klart du kommer bli en piggelin när ni åker iväg...mycke kärlek blir det å det gör ju susen...

Mmmm kloka ord från dej och håller med dej om att det finns en sol bakom mörkret, svårt att tro ibland men det gör det... varm kram min fru å sis

Kommentera här: