Kult

 Jan & Ewa

 Annette & Kristina

 Elisabeth, Ewa, Wolfgang

Helen, Paul, Helena, Annette, Jan

 Glada brudar

Ful men god!

Fniss

Linnépark i advent

Växjöhavet

God förmiddag kamrater!
Tog lite bilder på väg till jobbet, lufsade som en S:t Berhardshund i snön och blev blöt upp i knävecken...men mysigt och vackert - JAPP, det är det!
Den här stadsdelen där jag råkar bo verkar de ha nåt emot att skotta snö, försökte gå i de få spår som fanns annars var det bara att gå genom snön:-) Varm blev jag i alla fall!

Gick hem igen, otroligt trött, illamående och en klenlungad dammsugarslang typ. Lade mig en stund till rätta, sov kanske 45 minuter och är uppe igen och ska ta en ny dusch strax för att pallra mig till jobbet igen. Har examinationssamtal med studenter ju, upp & hoppa!!!! Ett par Alvedon blir fint. Lite C-vitamin, och tidig vila i kväll efter att tvätthögen och jag tjabbat klart!

Gårdagskvällen var ULVE-gänget på Kult och skrattade åt galenskaper, åt fula fiskar och fasaner och annat gott (vilken jäkla tur att somliga sparade kvar av sin dessert så mer dessertbenägna kunde få sig ett smakprov:-).
En trevlig kväll, tack!

Får nog bli en stund i badet, fryser igen...ska sätta på lite skön musik med Nisse Landgren medan jag lägger ner min lekamen i nästan olidligt varmt vatten...så gott!
Ska samla kraft, bli pigg som en mört till lördagens konsert.
Och till helgens besök av min gode broder, så klart.

Snön ger ljus.
Musiken ger näring.
Bok ger ro.

Blir nog bra det!

Kram
Johanna

Kommentarer:

1 Helena Segerberg:

skriven

Hej Johanna det var fina bilder ( särskilt på "hon"som sitter och blundar sååååå typiskt), en jättemysig kväll!! Kramisar

2 Johanna Roth:

skriven

Fin även när hon blundar:-)!



Kramis

3 lovisa:

skriven

fin header:)

4 Johanna Roth:

skriven

Fridas förtjänst Lovisa!

Hon är en liten datanörd...:-) till min glädje emellanåt!!



5 Johanna Roth:

skriven

Tack Lovisa!

Min dotters förtjänst:-)



Fin blogg du har!

Kommentera här: