Onsdagsmys



Skönt idag när jag kollade in mina frusna plåtpärla på sin parkering...fnös lite åt den och tänkte "Nä, usch för att skrapa rutor - jag går". En skön promenad i kylan, som antagligen gjorde mig lite piggare också. Har bara behövt....tja, itne så många koppar kaffe på förmiddagen idag:-)!

Yrkeshandledning med epikris snack, alltså där vi pratar dokumentation av vårdtiden för en patient. Som enligt socialstyrelsen ska vara utformad på visst sätt. Studenterna har påbörjat sin dokumentation och det är den vi granskar. En bra förmiddag med halvtidsbedömningar efter det. Skönt när det fungerar! Skönt med studenter med god självinsikt!

Sammanställt utvärderingar, ätit lunch och haft möte i eftermiddag med mina goda kollegor! En ynnest att ha många godingar på sin arbetsplats helt klart, och kanske inte alla förunnat. Tack för att ni finns!

Promenad hem, och har nu varit iväg med älskelsen på Hemmakväll och hyrt lite filmer och laddat med kalorier och MÖRK choklad (som jag håller mig till...tjoho!).
Hoppa-upp-i-soffan-kväll blir det ikväll alltså!!

Först en bit fläskkarré, broccoli och Lohmanders!

Pussens <3

Johanna

Kommentarer:

1 Erika/Pitbull:):

skriven

Låter en underbart onsdag!!

I love you!!!

2 Frida:

skriven

Hej=) du har fått en award av mig, kolla in min blogg =)

3 Johanna Roth:

skriven

Men goa du Frida, tack snällaste!!!! Blev skitglad:-)



Kram

Kommentera här: