Sommarfeeling

Är det så att sommaren kommit idag...:-)?
I alla fall känns det så! Fastän det är flera veckor fram till min semester så pirrar det av sommar i kroppen idag, solen skiner och en svag bris syns från mitt köksfönster där jag har ett litet fint skogsparti att njuta av.
Gick ut på balkongen och konstaterade att det nog blir en skön dag!
Skulle behöva ta tag i att plantera om min tomatplanta - ska bli ídag! De lever och frodas dock än så länge!

Oron i själen är längre bort. Har dippar emellanåt, men de kommer mer sällan. Känner mig starkare och gladare än på länge.
Känner ro. Förtröstan. Om att livet är, och kommer att bli bra. För både mig och för Frida. Och det blir till stor del vad vi själva gör den till, och livet ska ju levas gott....är det inte så?

Igår var det en rätt hektisk men bra dag!
Premiär av Tors Hammare var det, och det gick verkligen kanon! Frida var nöjd och glad, och hon tyckte att festen var den "bästa ever"...ett gott betyg alltså!
Vädrets makter var också ganska vänliga, lite regnstänk ett par minuter i taget annars perfekt temperatur och lite solsken mellan varven.

Fridis sover fortfarande...blev en sen afton. Var 12 innan hon däckade (efter att hon fått talförbud!) så hon behöver sova lite. Jag var inte heller lik en penchos idag, sov ända till halv 9!!! Dricker nu kaffe...espresso är en bra väckare!

Skön Mors dag till er mammor idag.
Skön dag till er andra:-)

Kramiz Jo

Kommentera här: