Morsans dag

Är det ju idag....och jag fick present av min älskelse. Måste säga att jag blev väldigt överraskad, men den hade hon köpt när hon varit på stan någon dag efter skolan. Gulligt:-) Kärlekscheckar <3!

Haft en skön förmiddag, fikat hos god vän och fått energi. En promenad i premiärbarfotafötter ute. Härligt!!! Så nu blir jag ren igen först i oktober eller nåt;p....vad gör väl det när marken är varm och asfalten och gräset inbjuder till bara fötter?!
Ätit middag på Bella Lanterna med mor och far och är nu mätt som en...typ full pappersinsamling. Galet mätt efter fläskfile och god ugnsstekt potatis och bearnaisesås:-) Tack!
Min ömma moder fick lite mer bokstäver att glädjas åt, tre nya böcker.
Hon är lite som jag att hon gärna vill ha en bok på kö så att sorgen över den slutlästa boken blir mindre kännbar...nu har jag flera stycken på rad och det är skönt!


Pussens
Joe

Kommentera här: