Jobbarkompisar och ledig kväll<3

Typ lite galna jobbarkompisar...fick ett snyggt förslag på ny Bh igår...Pitbull tänkte slänga bananskal på mig och när själva skalflärparna fäller ut sig i kastet faller de naturligt ut som bysthållare...Jo, eller hur? God lukt skulle det ju bli oxå! Jag är nog rätt trist, traditionell vad det gäller underkläder. Håller mig nog t de jag har, utan klet och utan banandoft! Slut i rutan idag, som fika och förarassistent åt Frida och lite andra goa människor i veckan. Ikväll är vi lediga!! Ska tvätta, hade tänkt städa men det har jag slagit ur Hågen. Tar det imorgon mellan vändorna t konserthuset där Frida har 2 dansföreställningar imorgon. Jag hinner sanera då;-)! Vi har sagt att vi ska laga nåt gott, käka chips och ligga i soffan! Låter just nu som en himmelsk fredag! Skönt att bara få va vi två lite, prata, mysa och softa. Det behövs inför helgen! Ett glas vin i soffan får det nog bli oxå! Ska köpa jord på hemväg idag. Fått tomatplantor av min goda kollega. Ska verkligen försöka vårda den ömt! Tack:-)! Hoppas dottern hittar kodlås t sitt skåp idag. Fick be vaktmästaren bryta upp låset häromdagen pga borttappade, och oxå återfunna, nycklar. Ha en skön fredag! Kramiz Jo

Kommentera här: