Väntar med spänning på att färden mot ...

Väntar med spänning på att färden mot Rävemåla ska börja... Lite trött så här efter nattjobb. Baktrött. Ser dock väldigt mkt fram emot vad helgen bär på. Ser fram emot att få vara i närheten av min lyckopil. Skjut mig med din lyckopil...ta mig med i din vilsna bil. Kör vart du vill mot öst eller väst. Ta den väg som håller bäst...Lundell. En god låt som jag för 20 år sen lyssnade intensivt på. Min väg bort från den frikyrkliga världen. En resa, en kamp om att finna mig själv igen. Plocka ihop pusselbitarna från det som en gång var jag. Mycket vatten harrunnit sen dess. Fler med- och motgångar. Fler resor. Nu är jag här. Och känner mig hel. Glad. Lagad. Återfunnen. En befrielse efter fångenskap. Om du ger mig frihet, så stannar jag... Kärlek till dig. Frihet att hitta dig själv. Ditt liv. Din inre styrka. Din inre röst. Som gör att du blir den du är. Styrka att våga. Våga lämna, våga rasa för att på andra sidan finna ron. En ny styrka. En kraft i att veta att du är bra. Du duger gott. Att den enda som kan och ska ändra på dig är du själv om du skulle vilja. Kram till dig.

Kommentarer:

1 Mille:

skriven

Underbart skrivit....SÅ SANT!!

Nu packar vi Alicante nästa..........love<3<3

2 Connie:

skriven

Kram!!!

Kommentera här: