Lugnt.....!

 3 glada barn:-)

 Wii...!

 Bonusmys♥

Storebrorsor, F o Ak

Förkyld som en gnu så har helgen förflutit i lugnets tecken!
Mycket soft i soffan, hämtmat i fredags och film med min älsk o hans lilla höna, älskelsen och jag...Efter att jag första varit och kollat på nät Fridis hade dansavslutning:-)
Köpte lite godis, lite chips...tog en underbar Lindt-chokladkula och njööööt!
Har ni inte smakat de? GÖR DET! Ni går miste om SÅ mycket i livet till ingen nytta annars!!!

I lördags lite spring på stan med min höna för inköp av några lulklappar varpå jag blev hiskeligt trött...soffa & bok igen! Mycket läsning har det blivit några dagar....1 bok utläst, en halvt på gång....underbart!
Lördagskvällen dristade jag o Patrik oss till matlagning, lite rosévin och TV-mys med alla tjejerna. Lugnt och skönt!

Idag...sovmorgon, slö som få och lite svårt att kliva ur den varma goa sängen, erkännes! Dessutom lyckan att ha ett varmt bröst att ligga på...nja, det lockar inte att stiga upp då! Inte alls!!!
Lagom till lunch gled vi hemåt för att fixa lite inför lasergamesparty (det verkade poppis även om Frida tydligen "sög" på det:-), lite julklappsinslagning o lunch.
I eftermiddag/kväll har vi varit hos min kära mor o far med mina fina bonussöner och deras lilla söta mamma♥
Underbart härligt!!! Love you!

Min hjärna vill lägga sig och läsa lite innan John Blund.
Vilket den ska få...
Utan protester!
Imorgon är en annan dag, arbetsdag kallas det! Dags för yrkeshandledning och halvtidsbedömningar med våra duktiga T4:or! Ska bli bra det, och jag tänkte hålla mig över isen utan lungsegsspatt:-)

Så...
God natt på er i kylan!

kram till er!

Johanna

Kommentarer:

1 linda skala:

skriven

.åh vad glad jag är att jag fick kramas lite med dig i lördags!! Puss

Kommentera här: