Vacker natur <3

 Trummenvy

 Trummenvy....

 Regnbåge (om någon missar den på bilden)

Lite sköna bilder från igår och idag, igår från bilen såg vi regnbågen....vackert och typ trafiksäkert att fota i farten har jag hört:-)

De andra bilderna är från eftermiddagspromenaden idag, Trummen runt. Det är en vacker runda i lite solsken!
Och med musik i öronen, snabba steg, god andning och muskler som kan jobba så är det underbart!
Behövde få energi och kraft, samla lite välmående från alla basselusker här hemma...en piggare mamma är en gladare mamma är en bättre mamma!!! TACK älskelsen!

En stunds njutning på balkongen fick det bli, solen sken en stund utan regndroppar:-) Så skönt!

En god stund på en god dag, jag har världens goaste dotter som är lite småseg men tåligast i kommunen, tror jag. Hög feber som helt plötsligt ser ut att försvinna och sen hoppar de upp som en pil igen....vi får se om den ger med sig till i morgon, annars får VC lyssna på hennes lungs i morgon - basta!

Njut söndagskvällen.
Kanske en grillning innan höstmörkret skrämmer ner grillen i källaren?

Kramis
Johannis

Kommentarer:

1 Eva:

skriven

Vackra bilder! Jag cyklade (också) runt Trummen igår morse när jag jobbat natt. Då var det så fint.

Kommentera här: