Jag överlevde!! Första arbetsdagen avkla...

dsc02302 (MMS)

Jag överlevde!! Första arbetsdagen avklarad efter semestern! Och Japp, jag lever än. Om än något långsammare än vanligt efter sjöpromenad hem. Tlött e jag. Av att kroppen protesterade när klockan ringde med en osedvanligt ilsken ton halv 6...av intryck, dataproblem, schemaläggning, semesterprat, logistikprat, avstämning om studenter och dess planering, avvikelser m m...och min hjärna är för tillfället taskigt tränad på simultankapacitet! Så nu sitter jag i lugnet på min kära balkong och ska insupa en massa bokstäver av Thomas Mann. Lagom aktivitet innan livet med mat ska tas om hand. Älskelsen verkar för övrigt tycka att livet i skolan inte suger så väldigt plågsamt, var i alla fall nöjd med att det kommit 2 nya till klassen varav tjejen togs under Fridis och Stinas beskydd. Gott. De tog sig vägen till jobbet en sväng, härligt att de har så nära dit! Nu, mina vänner. Dags att lata sig:-)! Pussens<3

Kommentera här: