Granngrillning o dejting

Trots ösregn 5 minuter före utstakad grilltid igår, vräkte verkligen regnet ner!!! Vi gav det en stund, och drog igång grillarna i ren trots:-)
Mat blev det, lite gosigt vin, prat och skratt och skönt umgänge med väldigt goda grannar!! Tack!
Grannarna väljer man ju lliksom inte, men gud vilken tur jag haft känner jag!

Vaknade av mig själv strax efter 7 idag. Rätt skönt. Hämtade tidningen och läste den innan jag klev in i duschen och duschade bort den där trötta, blodhundsliknande varelsen som alltid möter mig i spegeln på morgonen! Nåja, lite mer lik en pigg liten chihuahua blev hon allt efter duschen...om än bara lite;p!
Efter kaffe, omelett och juice ska jag strax iväg för att vattna katter, som jag fått ansvar för ett par dagar...sen åter dags för kaffe men nu med goda vänner på besök. Linda och hennes telningar kommer till oss för lite skitsnack o mys.

Vänner är verkligen viktigt.
Ingen självklarhet alls, men så otroligt högt värdefullt att ha goda vänner att prata med, skratta med, göra roliga och sköna saker med, eller bara sitta tyst med, finnas till med.
Jag har verkligen goda vänner som jag har nära mitt hjärta <3. Tack för att ni finns!

Väckningsdags av älskelsen...

Pöss
Johanna


Kommentarer:

1 linda skala:

skriven

..love you!!

2 Johanna:

skriven

Tack detsamma goding, och tack för mysig förmiddag <3!!

Kommentera här: