Tillåter mig vila.

(null)

Suttit här mesta delen av dagen.
Kollat klart på Dr Death, och slås av modet tre kollegor hade som upptäckte oegentligheter i forskningen och operationsmetoden och vågade kritisera- med risk för sina yrken och rykte. Riktigt välgjord serie om en riktigt otäck man som tog alla med storm när han presenterade sig och sitt verk. Bilden krackelerade men långsamt, och han hann göra så många fler operationer på människor utan hopp. 

Haft hög feber i natt, nästan 40 grader, så varit en mör dag onekligen. 
Nu mindre ont i kroppen så det känns som att den gått ned. Hoppas på kvick bättring så att jag kan hälsa på min lilla mamma som ju är inlagd för eftervård efter sin operation.

Tillåter mig vila, inte så mycket att välja på utan det är teve dagen lång så läsning känns för jobbigt.  Dock en hel del telefonsamtal med avdelningen, men bra samtal med vänliga sköterskor. Herregud vad det är skönt!

Nu blir det handboll och kanske en film efter det.
Och en bild på mig när jag ser lite fräschare ut än idag.

(null)

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: