Redo för dagen.

(null)

Mer energi idag, sov så väldigt gott inatt. 
Skönt att känna att en inte är halvdöd när en går till jobbet. 
Tar alltid en stund på morgonen  innan jag vaknar till. En dusch, fix med musik eller podd som sällskap. Kaffe och lite frulle. Digitala morgontidningarna ska gås igenom.
En kram. Dock inte så mycket prat. Det orkar jag inte riktigt förrän jag kommit igång på jobbet. 
Alltid minst en kvart, kanske 25 minuter, tidig, kan sprita av tangentbord, handtag och armstöd, sätta på datorn i lugn och ro. Kanske gå ut med återvinningen. 
En andrakaffe för att vakna till lite till, och sen är jag liksom redo.
Redo för dagen.

(null)

Förmiddagen var även idag full speta.
Många telefonsamtal, mycket läggande av pussel och att liksom hålla i pusselbitar ett tag innan en kunde lägga ner på rätt ställe.

Tränat efter jobb.
Ännu ett superskönt pass, där jag kände att kroppen svarade an och ville som jag. Hur kul som helst!
Tomas Stenström i lurarna, sådan bra energi i låtarna. Ger extra push. Extra uthållighet.

En tvätt i maskinen.
Kyckling och ugnsrostad potatis, sweet chilisås och grönsaker till käk.
Hockey på teven och för min del, bok.
Lydia Sandgren Samlade verk, har jag börjat på. 

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: