Just nu väldigt skönt.

(null)

Det där ljuset, så välgörande.
Det lockar en ut, gör att en bara vill hänga utomhus. 
En vill känna den höga luften, solens värmande strålar mot huden. Den begynnande värmen. Så otroligt härligt!
Sjön låg alldeles blank som en spegel.
Tog en tur ner på stan för ärenden och sedan en tur på söder när jag lämpat av det jag fixade.

(null)

Är tacksam över helgen.
För glädjen att vara ihop, att mamma är pigg trots allt, och att brorsan var här.
Idag är jag trött men glad.
Hade svårt för att somna igår. Hade väl för mycket i huvudet kanske, vem vet.

Förmiddagen swishade förbi fort som ett ögonblick. Så otroligt många telefonsamtal och mycket som hände, så jag så här efteråt undrar om jag fick det rätt…? 
En kul dag när det går fort dock. 

(null)

Lövbiffpastan från igår intagen, filten över benen placerad och ett Masters of the air på teven. 

Och en tidig kväll blir det.
För att ta igen lite sömn. 
Just nu väldigt skönt att sitta här, med maken i soffan intill.

Kram❤️Joey

Kommentera här: