Det gottaste.

(null)

En, i sanning, fin helg.
Lugnt häng. Promenad. Träning. Middagar och paltkoma. Få rå om och umgås.
Idag en sightseeing i bil i Öhr, Tolg, Berg, Asa, Asaryd med omnejd. Vackra vägar, höga höjder och lite som att komma tillbaka till byarnas början med dess röda stugor, ladugårdar och uthus. Vi har det väldigt vackert runtomkring oss, inte många mil bort.

(null)

Igår blev det hemgjord pizza, glass och chokladsås. Ikväll blir det lövbiffspasta är tanken. 
Kan tänka mig att det för mammas del är särskilt viktigt med de här helgerna, att låta det vara normalt och trevligt, gott och vardagligt liksom. För att tanka kraft inför veckans strålning. Heja mamma!
Det är dock viktigt för oss alla tror jag, att få vara tillsammans bara. Suga ut det gottaste.
Det där livet en vill ha ut det bästa av!

(null)

Kollade bröllopsfilmen igår.
Fint att minnas denna livets dag verkligen. Så oerhört roligt, fint och känslosamt att få ha upplevt! Wow säger jag bara, vilken dag vi fick maken och jag med våra familjer och vänner. Bästa ever!

(null)

Solen flödar in.
Träningen idag på morgonen kändes så otroligt bra, kände mig stark igen. Så skönt!

Snart dags att fixa mat.
Hänga vid matbordet och snacka. 
Livet liksom! 

Kramar ❤️ Johanna 

Kommentera här: