Vi kom till våren.

(null)

Vi kom till våren i Karlshamn igår.
Så mycket utslaget, på vägen började björkarna grönska och överallt vitsippa, påskliljor, ginst (eller är det forsythia?). 
Solen värmde och vi satt utomhus och njöt.
 
(null)

(null)

Var på nytt juste ställe och käkade italiensk buffé. Kan tänka mig hur mysigt det kommer bli när dörrarna ut mot vattnet öppnas och utomhusmiljön är piffad. 

(null)

Patrik och hans gamla goda vän (sedan 1985) Claes och så hans Sofie tillbringade vi alltså ett dygn med. Gott, mysigt och skönt häng när vi låg där i deras sköna soffor igår kväll, lyssnade på musik, pratade böcker och annat.

(null)

Ett äppelträd ansades igår, när maken fick rastlöstuppjuck typ.

Efter frukost idag drog vi hem.
Två koppar kaffe, ägg och goda mackor gjorde oss redo för den ganska korta vägen hem.
Blandat väder och tokblåst på vägen.

(null)

Satte mig direkt efter uppackning vid mitt massagebälte. Vaknade med en väldigt ond kropp, från topp till tå. Satt där fyrtio minuter innan ombyte till träningskläder. 
Körde ett svettigt, helt underbart träningspass. Svettats ordentligt nu några pass - UTAN BAKSLAG. Alldeles underbart! 

Det ser betydligt skönare ut när en tittar ut än när en går ut. Kände mig som Mary Poppins med risk att flyga iväg. Lyckades hålla mig på trottoaren dock.

Tack för musiken med Strömstedt på SVT play nu, Miss Li som gäst. Väldigt härligt program.
Ikväll blir det finalen i Mästarnas mästare. Gillar att kolla på det, men skulle banga de flesta grenar. Hur tufft som helst men så imponerande att kolla på.

Kram ❤️ Johanna


Kommentera här: