Teater, vänner och väder.

(null)

Att vara redo hela tiden, att vänta på något som en inte riktigt vet, att hjärnan snurrar…det tar mycket energi. 
Tröttheten finns där som en filt över en, och går inte sova ifrån. 
Bara att acceptera och försöka anpassa sig, streta emot ibland och lyssna på ibland.

En fin fredagskväll igår med goda vänner, med teater som mordgåta på Kök 11 med trerättersmeny. Väldigt trevligt med bra skådespelarinsatser där aktörerna spelade mitt i publiken. Kul koncept och kul fredag.

(null)

Vännerna Suzanne o Fredrik med lite fördrink.

Trots att jag körde igår så är det jag som är tröttast idag. 
Fick kaffe på sängen, och har tagit en andrakaffe på det så kanske piggar jag på mig.
Snart på väg till Karlshamn till goda vänner, för häng. Ser fram emot det. Att bara få vara precis så som en känner sig. Snacka, käka, leka lite. Och det får nog bli lite rödtjut idag. 

(null)

(null)

Längtar efter den riktiga våren, utesittarväder med kaffekopp och bok. Frukost på ballen.
Sådana små saker.
Jag vet, det kommer. Ha tålamod.
Min bästa gren, verkligen…!

Det är dock varmt, nio grader fast regn. 
En annan dag kommer solen, balkonghänget.
Just idag ska det köras lite bil, kramas om och bara vara.
Då spelar vädret mindre roll.
Själen får sol, det är bra!

Kram ❤️ Johanna


Kommentera här: