När vi rullar mot Stockholm.

(null)

Spelar Lars Winnerbäcks nya, i sängen en sovmorgon som denna. 
Den fångar mig, musiken. Svenska texter om livets betraktelser, det sätter an en ton. En skön ton. Kommer att lyssna mer.
Kanske i bilen idag, när dottern och jag rullar mot Stockholm.

(null)

En helg i huvudstaden för att bara hänga, gå runt och njuta av livet och av umgänge med brorsan. God mat, ett glas vin, och en utställning om Titanic som min älskade, nördiga unge snokat reda på. Blir bra!

(null)

Har längtat efter en sådan här helg.
Musik, prat i bilen och att bara vara med den jag burit under mitt hjärta. 

Dags att stiga upp, ta en dusch och en kaffe.
Bädda säng och tömma sopor, innan avfärd. Maken är iväg på annat håll med vännen Niklas. På väg till Munster i Tyskland för träff med vänner, också i nördarnas tecken eftersom vänskapen är sprungen ur ett spel i cybern. Häftigt ändå, det där nörderiet.

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: