Sol, bra musiklista och koffein.

(null)

Hemma hos mina tantblommor igen. 
Pelargoner som jag hade så svårt i i min ungdom. Antagligen för att de penchosar jag jobbade hos hade många av dessa och jag tyckte att de luktade speciellt. Vackra men med konstig doft. Jag gillade bara dem till min balkong.
Men nu, nu älskar jag dem! Så fina och dessa trivs verkligen i köksfönstret. 
Och de gör mig glad!

(null)

Igår var vi hos brorsan och lagade käk. 
Mysigt att bara hänga, fixa god mat, ta ett glas vin och veta att helgen verkligen uppskattas. Tacksam för världens bästa föräldrar och att de är så pigga att vi kan göra sådant här ihop. 

(null)

Åt frukost ihop på hotellet innan vi gled mot Växjö igen. Stannade och käkade på nytt ställe, kom inte ens ihåg vad det hette men goda pizzor hade de! Gick bra att köra, solen har följt oss och det gör körningen ljuvlig. Bra musiklista är ju också nödvändigt för en bra körning. Liksom koffein.

En tvätt i maskinen, matinköp fixat och packningen uppackad. 
Nu blir det en lugn kväll, med Helenius hörna och ny säsong av Solsidan. 

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: