En så fin kväll.

(null)

Gick lite tidigare idag.
Satte mig i farmor Majas fåtölj i vårt mellanrum en stund. Var där, i mellanrummet i dubbel bemärkelse, och landade in. Andades. 
Lade lite parfym bakom öronen, bättrade på sminket en smula, klädde på mig och gick ner på stan. 

I Stockholm upptäckte jag att mina grå kostymbyxor blivit hiskeligt tunna i tyget så de lades i hotellets papperskorg. Så idag gick jag till MQ för att se om nya brallor kunde hittas i samma modell. Men icke. Stockholm (märket) hade dock en annan grå kostym så det fick bli en helt ny i lite mörkare, mjukare modell. Inte dum alls!

(null)

Träffade sedan dessa vackra människor på en av favoritkrogarna i stan. Vi åt alla olika saker och alla var väldigt nöjda. Min fisksoppa var otroligt smakrik och vacker, en riktig njutning!
En så fin kväll, med fina, öppna samtal om livet. Älskar det! Vilka vänner jag har i mitt liv. Tänker på det ofta, och är så otroligt tacksam för det. Att få vara en del av deras liv. Vilken rikedom!

(null)

En stilla promenad hem i duggregnet, mätt och go och varm inuti. 
Nu blir det en stunds läsning för att komma ner i varv, i sovläge. Maken är på vinklubb och smyger väl in om en stund.

Imorgon är det fredag.
Det är inte så dumt det!

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: