Vill vidare till annat.

(null)

Ännu en dag med en del möten, trixande med akutlistan till operation och funderande på hur en bäst ska lösa det som ligger framför oss närmst i tid. En bra dag och lite stressig dag, som avslutades på Filmstaden då Vårdförbundet bjöd på bio.

Lite information, lite klämmacka och popcorn och så filmen Tillsammans 2. En tragikomisk film om hoppet att samlas för att återta det som var en gång, men som mer blev som en sprucken illusion. En film med värme, en del skratt som fastnar i halsen, lite skämskudde emellanåt och allt däremellan.
En trevlig kväll!

(null)

Blir tidigt i säng då maken redan låg när jag kom hem, förkyld och med hopp att sova bort eländet. 
Inte mig emot med tidig kväll, skönt att läsa och blogga i lugn och ro och läsa lite nyheter från dagen som varit.

(null)

Läser tredje boken av Sara Lövestam, lånade av kollektivgrannen. Annorlunda krimböcker, mer som en dramaberättelse med twist. Jag gillar dem! Har en kvar i serien sedan, och sedan är jag också nöjd med dem tänker jag. Tråden finns där så hoppas få svar på somligt, samtidigt som jag är klar med detta sättet att skriva på just nu. Blir lite rastlös och vill vidare in i annat, samtidigt som jag ju vill ha avslutet. Se hur det går. Få bilden klar i huvudet.

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: