Tjugoårsfir och skön söndag.

(null)

En lördag med ljuvligt väder, 
En långpromenad, lugn förmiddag medan maken och lillbonus var på jaktmarkerna.

Vid ett åkte vi i lilla gula solen till Vida, för mat- och dryckesintag för att fira Felicia på tjugoårsdagen. 

(null)

Efter tveksamheter och nerver vann Växjö, det var ju tur dagen till ära ändå!
Kvällen fortsatte med överraskning för lilla damen, där det samlats familj och goda vänner för käk och prat på Brödernas. Väldigt mysigt! 
Helt galet att den minsta av barn och bonusbarn fyller TJUGO! Crazy verkligen.

En sådan ynnest att ha fått flera barn omkring mig, med start när jag var 27. Under många år levde jag med dem, mina fina bonussöner som blev bröder till min egen, äkta unge. Väl omhuldad och liksom tuktad i sin ursprungsfamilj. Många viktiga år för både mig och min dotter. Med åren blev det en konstellation bara med mig och henne, som liksom också var väldigt viktig. För att hitta det som kunde funka, för att hitta vem en var ett efter allt trasigt som också varit.
Det blev sedan en lyckoträff med mannen i mitt liv, och som hade hade två tjejer i sin lilla konstellation. 

Livet ändå, som kan föra med sig så mycket spännande i lärdomar. Inte alltid enkelt, inte alltid självklart, men en ynnest att få vara en del av.

Tjugoåringen lever idag, har jag fått veta. De gick vidare och partajade på annat håll igår kväll och har ändå lyckats ha hälsan. Gott så!

(null)

Vi gled hemåt när övriga gick vidare, kändes lagom och jag var väldigt trött. Satte oss hemma och skulle kolla Billions, som jag somnade gott till. Nåja.

(null)

Sov ut idag, hade långfrukost innan ett pass på gymmet.

Inga planer idag egentligen, vilket är riktigt skönt.
Lyssna på Bo Kaspers, läsa och dricka kaffe, fixa lite tvätt och njuta söndag.

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: