Projektälskare och finbesök.

(null)

(null)

Det händer grejer här hemma, när snickar-Pär är i farten. Tapeterna uppe och taket målat en andra gång. Blir precis så gosigt och varmt som jag såg framför mig. Är så nöjd!
Snickerier återstår men det ligger i någon annans händer som tillverkar hyllorna, vinyl- och cd-lådor samt sittbänkar. När de väl är tillverkade så går det nog rätt fort här. 
Kommer att bli ett härligt rum. Ett sällskapsrum. Ett lek- och musik- och hänga-och-ha-det-bra-rum.

(null)
 
Mannen min kan ha den jobbigaste frun i stan,  och han känner mig så väl - så han hängde snabbt upp gitarrerna och skickade bild när tapeten var uppe. Så fint. Nedanför står bästa möbeln: pianot. 

(null)

Älskar projekt, planeringen innan och under tiden och att se tankarna bli verklighet. Kan vara en av de roligaste grejer jag vet. 
Efter bröllop och bröllopsresa med den minutiösa och roliga planeringen kändes det lite tomt, så att nu fixa med detta är så härligt.
Om någon behöver tänkhjälp med något, hör av er vettja:-)!

(null)

Fick besök av yngste bonussonen efter jobbet. Tog en kaffe och hann snacka en stund. En snabb uppdatering liksom. Fint att se honom, om än kort och intensivt.

(null)

Fått både influensa- och covidvaccin idag. Har rätt ont i höger arm som gör att det är svårt att lyfta den, och känner lite seghet i kroppen. Sover nog bort det tänker jag.
Skönt att vara påfylld och hoppas att infektionerna lämnar mig ifred!

Sov gott i natt, inga inhalationer alls. Så underbart skönt verkligen. Det är inte självklart alls men ljuvligt när det händer!

Nu blir det halloumipasta och tända ljus.

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: