Någon bredvid.

(null)

Så skönt att stiga upp när en kan tända stjärnorna, få välkomnas av i tidig timme till frukostbordet.
Det där varma, milda skenet är så fint. 
Är så oerhört tacksam över att människan jag lever med uppskattar ljuset, piffet, planeringen och gläds med mig. Allt blir så mycket roligare då, och livet blir varmare. Vackrare. 
Inget självklart att ha det så. Det där som gör gott, som gör livet enklare. Men en riktig ynnest att få ha någon bredvid som också njuter. 

(null)

Fick den årliga Spotify-sammandraget om lyssnade timmar, mest lysssnade artister och låtar. Lite kul men föga förvånande vem som är min favoritartist även i år. 

(null)

Det blev ett styrkepass hemma idag, gick förbi gymmet men för många där enligt mig. Skönt att köra hår på min mjuka matta som omväxling. 

Småpysslat lite, tvättat, vattnat blommor, bytt kolsyrepatron, städat ur återvinningskärlen. 
Mamma och pappa kom förbi med nybakade goda saffranskringlor, en sådan lyx!

Nu Kejsarinnan på HBO. En bra kostymdramaserie i min smak.

Kram ❤️ Joey


Kommentera här: