Min religion, utan krav.

(null)

Den här vyn är fin tycker jag, även om jag tycker att kommunhuset ser ut som en finlandsfärja på håll. Upplyst med julbelysning framför ena ingången ser det varmt och inbjudande ut!

(null)

Lyssnat på musik som vanligt, idag körde jag en runda med ny platta med Dolly Parton. Hon är ju en cool 77-årig brud onekligen!
Har börjat lyssna på julmusik, har en jullista som är över nio timmar musik på - perfekt för en arbetsdag utan att behöva byta lista. En härlig blandning med olika artister hela dagen. Så bra så.
Jobbar bäst med musik, lite lagom lågt i bakgrunden som håller takten under dagen och själen i balans. Min religion, enkelt och utan krav.

(null)

Träffade denna stjärna efter jobbet. 
Satte oss i ett av rummen på gamla skåres. 
Jag käkade en god grillad levainmacka, och satt i det rum som jag ofta var i under gymnasietiden. Då satt ofta jag och vännen Maggan där, pratade om livets små och stora mysterier.
Idag satt alltså jag och Isabella där, och pratade om livet. En fin stund!

Så spännande med de där mötena genom livet. Så många olika människor som på olika sätt berikar en, ger en perspektiv. 

Handlade lite kristyr på vägen hem, och smör, så att jag kan "kristyrera" figurpeppisar i helgen och göra julgodis. Båda sakerna är ju härliga, då pepparkakor i fönstren är det finaste pyntet och julgodis det bästa av godis - åtminstone om en frågar min dotter.

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: