Sen kör vi!

(null)

Vaknade kvart över sex. Utvilad. Nöjd. 
Semester. 
Gick upp och gjorde kaffe. Tog koppen och tidningen som mannen förberett till mig, och gick till sängen igen. Det är kärlek, att göra iordning inför någons morgon….!

(null)

Så skönt att käka frulle i lugn och ro.
Andas in morgonen liksom.
Känna in i kroppen att jag är ledig. Som en overklighetskänsla onekligen. 

Steg upp, duschade och fixade. 
Dammsög, tömde återvinningen, och gick till stan. Stämde av med blomsterbutiken, tog en promenad bort till mamma och pappa där jag fick en kaffe.

(null)

Bytte om och gick till gymmet då jag behövde avreagera lite rastlöshet. 
Blev en timmas vila i solen med bok, och macka efter det. 

(null)

Otroligt skön dag. 
Samlar ihop mig, fixar grejer som ska med till festvåningen och till kyrkan, packar lite och går igenom. 
Ska strax gå och möta min älskade unge vid stationen. Hon behöver också landa lite och ladda inför lördagen, inte komma i sista sekund. Imorgon kommer brorsan.
Det bästa jag vet ju, att samla ihop.
På lördag blir huset lite sådär härligt rörigt med familj och vänner som hjälper till på olika sätt. Och sen kör vi! 

(null)

Kramar ❤️ Johanna 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Lycka till

Svar: Tack 🤗
Johanna Roth

Kommentera här: