Genom vackert landskap.

(null)

Sovit gott i helgen. Inga megasovmorgnar med någon timma längre än vanligt, och utan alarm…det är ju helt underbart!

Tog ett träningspass på gymmet i morse, och sedan en tur och retur i nedcabbad Corvette. Amys café på sirkön var destinationen, där jag körde genom vackert landskap på krokiga vägar med äppelträd, fågelsång och gödsel i näsborrarna. Väldigt fint! Kul att köra en annorlunda bil, liksom lite teknik med en bil som inte ligger stadig som en padda på vägen men som ändå är kul, stor och bullrig.

(null)

Silverpäronträdet blommar med sina vita, vackra blommor. Denna tiden…älskar den!
Säger som Miss Li "nu tackar jag livet, och höjer mitt glas"! 

(null)

Denna sköning fick följa med mig hem igår, så vacker tycker jag. Präktig, stolt och liksom vacker på samma gång. Med en färg som inte ner om ursäkt för sig. Den bara är, och talar för sig själv.

(null)

Fick bli sommarklänning idag, med jeansjacka och sneakers. Vilken känsla ändå. 
För varje år när våren kommer tänker jag ett ödmjukt tack för ännu en vår. Som jag längtat! 

Imorgon kan vi säga att "nästa vecka, då gifter vi oss"! Det ni.

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: