En märklig dag.

(null)

Vilken märklig dag, så här dan före dan liksom.
Ena sekunden en kaffe, en promenad till coopbutiken, ett samtal med brorsan eller dottern i solen. Nästa sekund fullt fokus på att hämta blommor, packa bil, bära.
Hunnit ta mig en stund vid pianot, skönt att landa i sång och musik en stund, både själv och med brorsan.

(null)

Fick otrolig hjälp vid festvåningen, av vänner och barn, med ljudanläggning, piff, blommor, placeringskort. Vännen Frida är verkligen en fena på blommor, och har med sin omsorg smyckat så fint. Blir verkligen fantastiskt att bara vila ögonen på!

Buketterna som PM Flora gjort är magiska!
Är väldigt glad att jag valde dessa vackra, coola, ståtliga blommor. Det lyser upp och passar stadshotellet fantastiskt bra!

(null)

På bordet hemma stod en fin rosenbuske, och väntade på oss. Så fint!

Vi har hållit igång fram till nu, träffat en del av gästerna på bakfickan till hotellet för att käka och snacka lite. Skönt och avslappnat, och en bra avslutning och även uppladdning för morgondagen.

Ska läsa lite.
Försöka infinna mig i lugnet, och icke-planeringsstadiet. Nu kan vi liksom inte göra mer åt det hela, nu inväntar vi en härlig dag skapad av alla vänner och familj, med hjälp av våra högst kompetenta, underbara toastmadame- och toastmasters!
Oj vad bra det kommer att bli!
Är pirrig och förväntansfull, och så oerhört tacksam för alla vi omger oss av, blivande maken och jag.
Och ja, jag är också oerhört tacksam över just honom- min blivande make. Min människa.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentarer:

1 Karolina :

skriven

Önskar er en underbar dag och all lycka i framtiden ♥️♥️♥️

Svar: ❤️
Johanna Roth

Kommentera här: