Så fint och piggt!

(null)

Så gott och mysigt med lunch på stan idag, med vännen Sanne. Sushi, så vackert och så gott! Bra att ibland gå ut från jobbet, för att tanka energi och lite dagsljus en stund.

(null)

Sotad lax och avokado, favoriter!

(null)

Beställde nya härliga smycken av lokal konstnär, @kavatglas i gult. Så fint och piggt, som solen i smyckesform.

Idag gick sambon och jag till vaccinatören och tog fjärde TBE-sprutan. Känns bra onekligen. Om 3 år fyller vi på med en dos och sedan tar en det var femte år. Så värt att skydda sig från de små äckelfästingarna!
De kan orsaka elände om en får borrelia, som är nog så besvärliga men tbe är riktigt läskigt.

Inköpt ny bh inför bröllopet, också något som jag kan bocka av. Behöver en utan axelband, eller som en kan välja att ta av och till min klänning så är det vad som gäller. 

(null)

Har längt efter denna sköna böna nu! Hon ringde idag, då jag skickade ner ett litet tjockt kuvert med zoo-godis, kexchoklad och Emser plus 2 trisslotter. Var så överraskad och glad att hon grät. Så söt! Då är det onekligen roligt att överraska, när det uppskattas. Vinst på båda dessutom, så två nya lotter ändå!
Nästa fredag kommer hon hem till mig…underbart!

(null)

Kom hem till en kasse med böcker, från generös bokgivare som nog inte sparar några böcker. Härligt för mig!

Nu blir det snart rester från gårdagens pasta alfredo. Inte dumt alls!

Kram och god kväll ❤️
Joey 


Kommentera här: